მეოთხე -მეხუთე მოდულის რეფლექსია
გავეცანით რა შეიძლება იყოს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი.ეს შეიძლება იყოს პრეზანტაცია, პოსტერი, ბროშურა, ბუკლეტი, ბლოგი. შეიძლება გააკეთონ როლური თამაში, გამოფენა, კვლევის ანგარიში და სხვა.
დავიწყეთ პოვერ-პოინტში პრეზანტაციის ქარგა, რის მიხედვითაც დავგეგმეთ მოსწავლის ნაშრომის აგება.აუცილებელია მოსწავლის პრეზენტაციას ჰქონდეს თემა, ინფორმაცია უნდა მოიტანოს გასაგებად და საინტერესოდ. ვნახეთ სხვადასხვა ტიპის ნამუშევრები გავაკეთეთ მოსწავლის ნამუშევრის სავარაუდო პრეზენტაცია. მონაწილე მასწავლებლებმა ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირი და დავიწყეთ ფიქრი, როგორ შეგვექმნა ეს პროექტი.
ვისწავლეთ შეფასების ფორმების შექმნა.
გავეცანით რა შეიძლება იყოს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი.ეს შეიძლება იყოს პრეზანტაცია, პოსტერი, ბროშურა, ბუკლეტი, ბლოგი. შეიძლება გააკეთონ როლური თამაში, გამოფენა, კვლევის ანგარიში და სხვა.
დავიწყეთ პოვერ-პოინტში პრეზანტაციის ქარგა, რის მიხედვითაც დავგეგმეთ მოსწავლის ნაშრომის აგება.აუცილებელია მოსწავლის პრეზენტაციას ჰქონდეს თემა, ინფორმაცია უნდა მოიტანოს გასაგებად და საინტერესოდ. ვნახეთ სხვადასხვა ტიპის ნამუშევრები გავაკეთეთ მოსწავლის ნამუშევრის სავარაუდო პრეზენტაცია. მონაწილე მასწავლებლებმა ერთმანეთს მივეცით უკუკავშირი და დავიწყეთ ფიქრი, როგორ შეგვექმნა ეს პროექტი.
ვისწავლეთ შეფასების ფორმების შექმნა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий